[Czuwaj] Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 19 Lut 2007, 23:45:54 CET

Micha³ Górecki napisa³(a):

> No widzisz Olek. Tylko ty uwa¿asz, ¿e zniesienie abstynencji to bêdzie jak
> zej¶cie na trawê, a ja i niektórzy inni uwa¿amy,

Tylko ja, oraz Ty i inni..
Prosze, nie manipuluj.

Razem ze mna uwazali tak moi kumple:
Ma³kowski, Broniewski, Mirowski... Oni bija Twoich :)

> Nawet w zakonach regu³y siê zmieniaj±. A ty tego chyba nie dostrzegasz...
> I pope³niasz jaki¶ zasadniczy b³±d w my¶leniu. To nie jest tak, ¿e ka¿da
> organizacja przy zmianie musi tworzyæ odnogê. Organizacje siê zmieniaj±.
> NAPRAWDÊ. Wed³ug najnowszych teorii powinny zmieniaæ siê nieustannie, nawet
> aby staæ w miejscu :)

Tak, tak.
Np. Kosciol anglikanski, grecko-katolicki i pare innych :)

To Ty umniejszasz znaczenie abstynencji, mimo ze spory o nia toczyli
wielcy instruktorzy od lat. Dla wiekszosci, jezeli nie wszystkich tych,
ktorych wymieniamy na liscie autorytetow byli ci, ktorzy abstynencje
uwazali za bardzo wazna zasade.

Prosze wiec, nie manipuluj w ten sposob, bo to zwykla nieprawda.

> I naprawdê powo³ywanie siê na autorytety nie wyklucza kwestionowania
> niektórych ich stwierdzeñ. Jak prymitywnym by³by ¶wiat, gdyby ni
> kwestionowanie autorytetów. Ziemia by³aby p³aska a wokó³ niej obraca³yby siê
> planety. A mo¿e sta³aby na s³oniu?

G00rek. Mowisz o nauce. A nie o wartosciach. Ciagle nie mozesz
zrozumiec, ze to dwa inne swiaty i zasady jednego nie przekladaja sie na
zasady drugiego.

Zrozum to wreszcie, prosze...

> ¦wiat idzie naprzód Olek, i fakt ten naprawdê nie jest z³em wcielonym.

Dzieki g00rek za informacje.

Miales tropic nielogicznosci i bezsensowne zwroty retoryczne, pamietasz?

pozdrawiam
olek