RE: [Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 19 Lut 2007, 23:20:58 CET

Lepsze. I bardziej realne.

A jak ktoś mnie odsyła do stworzenia jasnego wskaźnika czy ktoś już jest w
nałogu czy nie, to grzecznie go proszę o skonstruowanie wskaźników do
pierwszych punktów prawa :)

Tylko mówię jasno i wyraźnie - OD RAZU twarde, bardzo twarde zapisy
dotyczące picia w trakcie pracy harcerskiej. Wreszcie!

Rany, ile ja bym dał za dyskusję, kuźnicę z instruktorami o nadużywaniu
alkoholu, o uzależnieniach, o tym gdzie jest granica i tak dalej. Ale teraz
nie mogę. Przecież harcerz nie pije! :P