RE: [Czuwaj] Harcerskie ideały

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 21 Lut 2007, 22:56:26 CET

Ale Marcin, to nie tak. Mnie się wydaje, że niektórzy dyskutanci nie
rozumieją pewnych spraw.
To, że w Polsce wygrał PIS - co mnie jest bardzo nie na rękę, nie oznacza,
że w jakikolwiek sposób podważam demokratyczny sposób wybierania rządów w
Polsce.

Dlatego chociaż też uważam, że ten zjazd akurat nie jest "moim ulubionym"
zjazdem, to widzę wyjście w powolnych zmianach oddolnych (promowanie
aktywnych postaw wśród młodych) i nie tylko, a nie w podważaniu
legitymizacji zjazdu co do zmian.