[Czuwaj] Harcerskie idea³y

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Czw, 22 Lut 2007, 08:45:55 CET

rafal w harcerz.pl napisa³(a):
> A ja mam inne pytanie - jak wyglada sprawa w skautingu brytyjskim? Czy
> tam zmieniono prawo napisane przez BP?

 mam w domu "Guide handbook" i tamtejsze prawo wyra¼nie dobiega od
badenpowelskiego,
skauci ameryukañski u¿ywaj± prawa o zupenie innejformie, licz±cego 12
punktów
w internecie znalaz³em prawa skautów brytyjskich, sk±³da siê z 7 punktów

Mam wiêc wra¿enie, ¿e juz tylko my pozostali¶my wienrni Baden-Powellowi,
wszyscy inni to degeneraci,którzy zmieniaj± sobie prawo jak im wygodniej.

Marcin Wojtczak