RE: [Czuwaj] Harcerskie Ideały

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 22 Lut 2007, 17:07:37 CET

Olek. Chyba nie myślisz, że ja ufam temu zjazdowi jak własnej matce. Albo,
że uważam ten zjazd za ciało które może w ogóle wznieść się na wyżyny
rozważań na takie tematy (to znaczy pewnie wielu delegatów tak, ale wielu
jest "szarą masą").

Ale nic z tych rzeczy nie upoważnia mnie do wyrażania opinii, że zjazd nie
ma moralnego prawa zmienić PH.