[Czuwaj] Konsekwencje

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 23 Lut 2007, 17:15:24 CET

Michał Górecki napisał(a):
> 07-02-23, Aleksander Senk <senk w post.pl> napisał(a):

> Dlatego troche się rozmijamy. Ja mówię przede wszystkim: to nie działa i
> nie
> zadziała na większa skalę. A ty (wy): to piekna idea, przynosi to, to i to.
> Ja mówię: ale mało realna do szerokiej implementacji. A wy: mnie się udało,
> innym się uda.

Michal :)
Skup sie na realnosci swojej idei. Naprawde.
Jezeli popierana przez Ciebie idea nie jest idea "trzezwosci", to
zaproponuj cos konkretnego, a potem posluchaj glosow krytycznych.
I zobaczysz, czy Twoja idea jest realna.

A jezeli popierasz koncepcje "trzezwosci", to materialu krytycznego masz
juz sporo :)

> Nie można oceniać realności na podstawie pojedynczych przypadków.

Abstynenckie srodowiska to jednak nie jest jednostkowy przypadek.
Rzadki, ale nie jednostkowy.

> Tak na prawdę przydałyby się badania. Może nie jakieś olbrzymie,
> profesjonalne. Ale takie mniejsze,może tylko internetowe? Co wy na to?
> Ma to
> sens? Badacze, odpowiedzcie mi prosze :)

Po pierwsze, jak internetowe, to nie badania :)

> coś w tym stylu. Ciekaw byłbym wyników. Myślicie, że da radę coś takiego
> zorganizować?

A po drugie, jezeli chcesz znac proporcje, to zerknij do wynikow badan
WBiA. Tam bedziesz mial lepsze niz internetowe.

Tylko co chcesz tym osiagnac?
Bo ja czuje, ze znowu niebezpiecznie sie zblizamy do wniosku, ze chodzi
o to, zeby pijący instruktorzy nie mieli wyrzutow sumienia.

Albo zeby zmniejszac rozdzwiek miedzy idealami, a praktyka. Ale wodz
skautowy mowił cos o tym, ze nie chodzi o ten rozdzwiek, tylko o to,
zeby idealy byly naprawde wysokie, nie?

Bo na pewno skuteczniej bedzie sie prowadzilo wychowanie w/przez
abstynencje, gdy bedzie ona zapisana w PH.

pozdrawiam
olek