[Czuwaj] Wyczyn, OT ;)

Pon, 26 Lut 2007, 09:32:35 CET

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: "rafal w harcerz.pl" <rafal w harcerz.pl>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: [Czuwaj] Wyczyn, OT ;)
Data: 2007-02-26 09:00:13

rhp> Rafal.Suchocki w pse.pl napisał(a):

> [...]
rhp> Przepraszam ale w czym byl swietny? :) Pytam z ciekawosci :)

rhp> Pozdrawiam
rhp> Viking-Szczecin

Moim zdaniem najlepiej sformułowany punkt PH w historii. Mam głęboką
nadzieję na jego powrót do PH. W czerwcu.

Takich ludzi chcemy wychowywać w Związku. Ten punkt wpisuje się w
misję ZHP. Genialnie sformułowany i nie obchodzi mnie kto i kiedy go
wymyślił. Dopatrywanie się w jego treści socjalizmu jest zadziwiające.
Ale jeśli stanowi on hasło takich właśnie poglądów - jestem
socjalistą:)

Rynio

Wiadomość wysłana przez program DRACO ORGANIZER http://www.dracosoftware.eu