[Czuwaj] Konsekwencje raz jeszcze

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 26 Lut 2007, 14:51:22 CET

Michał Górecki napisał(a):

> Pozatym mnie nie zadowala organizacja 20 tysięczna. Patrzę o wiele szerzej.

Wiesz... Niektorzy mawiaja:
Kto szerzej sciska, ten slabiej obejmuje

A ktos inny powiedzial kiedys:
Sprawni i wyrobieni organizacyjnie, łatwo ulegamy pokusie rozrostu
liczebnego i operowania zawrotnemi cyframi w naszych statystykach oraz
posługiwania się efektami zewnętrznymi, zapominając o
niebezpieczeństwach stąd wynikających. Jeśli pozwolimy rzece rozlewać
się szeroko, będzie płytka - tylko głębokie koryto zapewnia głęboki i
wartki nurt. I my, jeśli nie chcemy spłycieć, musimy pogłębić swój nurt.
Pogłębić, póki czas!

Mowisz czesto o tym, ze patrzysz 'szerze'.
Co masz na mysli?
Czy to, ze szerzej niz inni, Twoi oponenci na przyklad?
Czy tez szerzej widzisz zadania ZHP - skupic 300, a nie 20 tys ludzi?

To skupienie sie na koniecznosci zwiekszenia liczebnosci jest dla mnie -
w Twoim przypadku - nieco zagadkowe. I chetnie bym posluchal, jakbys
kiedys odpowiedzial, dlaczego szersze (ilosciowo) oddzialywanie jest dla
Ciebie tak istotne? Dlaczego jest istotniejsze niz oddzialywanie glebsze
(jakosciowo)?

Czy aby nie zapominasz o niebezpieczenstwach wynikajacych z wizji
stworzenia zwiazku liczebnego, swietnie zarzadzanego, niezwykle
czytelnego, znanego w mediach, doskonale sie prezentujacego itp.?

pozdrawiam
olek