[Czuwaj] Re: Konsekwencje

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 26 Lut 2007, 15:35:46 CET

Piotr Giczela napisał(a):
> I wiem już jakie są efekty
> postaw niechętnych do zrobienia porządku z jabłkami... (taka mi
> apetyczna metafora przyszła do głowy w redakcji :-) ).

Ja jestem zaskoczony bardzo, ale zarazem mile, ze w uchwale na
zakończenie działalnosci RCŻ pojawił sie taki fragment:

"Dziś przyszło nam zapytać, czy przypadkiem część środowisk podejmując w
1990
roku decyzję o utworzeniu alternatywnych organizacji - nie miała racji Może
po prostu Związku Harcerstwa Polskiego uzdrowić się nie da, choć nie zmienia
to faktu, iż część z nas zostaje w ZHP dokończyć swoją misję i wypełnić
obowiązek wychowania następców do funkcji, które na różnych szczeblach
organizacyjnych wciąż pełnią."

Choc mysle, ze takie pytania to nalezalo zadawac juz dawno.
A dziś to tak naprawde przychodzi zapytac, czy - a jezeli tak, to w jaki
sposob - nie nalezy pojść śladem tamtych środowisk.

pozdrawiam
olek