RE: [Czuwaj] służba sobie?

Seascout seascout w go2.pl
Pon, 26 Lut 2007, 17:20:11 CET

::ja po lekturze naszej wersji Przyrzeczenia jestem przekonany, harcerz ma
całym
::życiem poświęcić się Bogu, ojczyźnie i bliźnim, a o sobie nie powinien
nawet myśleć.
::Chyba, że przyrzeczenie jest kolejnym tekstem natchnionym, który tak na
prawdę
::znaczy coś innego, niż można z niego literalnie wywnioskować.
::należy też zwrócić uwagę, że zdecydowana większość skautów, po wypełnieniu
swoich
::obowiązków w stosunku do Boga, ojczyzny i bliźnich może się zając sobą.
Ale my
::przecież  jesteśmy lepsi od tych degeneratów

Służba sobie jest rozumiana jako rozwój własny: fizyczny, psychiczny,
intelektualny i społeczny. Nie widzę nic złego w dbaniu o swój rozwój. A
wręcz przeciwnie.

Seascout