Odp: RE: [Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Śro, 3 Sty 2007, 08:01:50 CET

Dnia 3-01-2007 o godz. 6:45 Seascout napisał(a):
> ::To WY macie zapoznać się na tyle dokładnie ze sprawą, żeby potem można
> ::było powiedzieć: "tak, zapoznaliśmy się z planem pracy tego zespołu, ze
> ::żródłami finansowania i jesteśmy pewnie, że ten zespół jest
> ::niepotrzebny". A tak na prawdę nie tylko ten jeden zespół "specjalistów
> ::od finansów", tylko także inne zespoły. Bo jak mniemam ocenia się nie
> ::tylko WYSOKOŚĆ wydatków, ale przydatność zespołu / wydziału i ZGODNOść
> ::ZE STRATEGIĄ?
>
> Żebym dobrze zrozumiał. Czyli jeśli na przykład, jakiś wydział
> potrzebuje (z
> [...]

Nie wiem jak wygladaja zasay wspolpracy GK z RN, dlatego pytam. Czy to to jest tak ze komisje RN dostaja dokumenty na posiedzieniu i tam na goraco sie z nimi zapoznaja i podejmuja decyzje? Czy dostaja te dokumenty wczesniej i wiedza jakie maja watpliwosci i maja mozliwosc poprosic o dodatkowe dokumenty lub zaprosic na posiedzenie odpowiednie osoby?

6 stycznia Konfederacja Pracodawców Polskich już po raz piąty
wręczy swoje prestiżowe nagrody WEKTORY i SUPER WEKTORY - Zobacz:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fd53.html&sid=979