[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 3 Sty 2007, 08:10:22 CET

::
::Nie wiem jak wygladaja zasay wspolpracy GK z RN, dlatego pytam. Czy to to
jest tak
::ze komisje RN dostaja dokumenty na posiedzieniu i tam na goraco sie z nimi
::zapoznaja i podejmuja decyzje? Czy dostaja te dokumenty wczesniej i wiedza
jakie
::maja watpliwosci i maja mozliwosc poprosic o dodatkowe dokumenty lub
zaprosic na
::posiedzenie odpowiednie osoby?
::

Ja na przykład, gdy ktoś wnosi cokolwiek na posiedzenie Rady, oczekuję, że
wie o czym mówi i jest przygotowany do rozmowy. Więc nawet jeśli przed radą
otrzymuję dokumenty i mam jakieś wątpliwości, to liczę, że rozwieje mi je
osoba która przedstawia uchwałę w trakcie dyskusji posiedzeniu.

Seascout