[Czuwaj] 4ż, było: Minął 2006 rok

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 3 Sty 2007, 09:56:31 CET

Sławomir Waś napisał(a):
> SW - A jakie Ty masz propozycje na finansowanie Związku? Czyż nie po to
> tworzyliśy spółkę by przynosiła dochody? Skoro wolisz pozbywać się ze
> Związku ludzi, którzy naciskają na naprawę jego finansów, a w spokoju
> zostawiasz tych, którzy przez wiele lat topili go w kolejne długi toja też
> pozdrawiam gorzko... Ale przyjaźnie.
> SW
Sławku! Do ciebie pretensji nie mam. I nie do ciebei w sumie piłem, choć
ty jako szef komisji jakoś odpowiadasz za nią. Ale masz tam kilku
"specjalistów", których nazwiska pomnę, którzy z miejsca stali się moimi
faworytami.

Przemawia przeze mnie wiele goryczy gdy piszę na ten temat, z powodów
któe opisałem. JA tu już nic nie zrobię, bo zdecydowano o zwolnieniu
mnie z firmy. Zobaczymy jaka jest wizja długofalowa teraz - przy
ograniczeniu zupełnym wpływu osób które firm tworzyły.

Co do moich propozycji - nie jestem finansistą, choć wiedzę jakąś tam
mam, bo studiuję dziedziny pokrewne. Natomiast wiem jedno - u podstaw
zabrakło rzetelnej dyskusji po co jest skłądnica harcerska? Bo na pewno
nie głównie po to, żeby finansować GK.

Do tego może być harcerski hotel, czy inna inwestycja. Ale coś takiego
jak składnica ma mieć misję, bo to służy członkom ZHP. A to co im służy
jest najważniejsze. I ja wierzę, że TY to rozumiesz, bo też wiem, że co
jak co, ale betonem nie jesteś ;)