[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Śro, 3 Sty 2007, 12:46:09 CET

Dnia 03-01-2007, śro o godzinie 09:49 +0100, Sławomir Waś napisał(a):

> Tak. To jest duży problem. I moja Komisja ściga GK za to. Ale problem ten
> schodzi w dół. Z Choragwi do hufców także.

No i tu po raz kolejny wychodzi niewiedza członków komisji bo w skład
WNT wchodzi Zespół Ewidencyjny który może "wyprodukować" narzędzie które
przy okzaji za kilka lat może podnieść sciągalność składek harcerskich
znacząco w górę(możliwe że nawet do 100% w _kilkuletnim_ okresie czasu).

Dlatego polecam zaproszenie na posiedzenie komisji kierwonika WNT i
szefa tegoż zespołu. Dla dobra ogółu lepiej jednak byłoby gdybyście się
skierowali bezpośrednio do nich.

Pozdrawiam
Daniel Dobrijałowski