[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 3 Sty 2007, 13:54:32 CET

::
::Pliz czytaj, a nie bronisz z klapkami na oczach swojego podworka, przy
::okazji tniesz po bokach. Zwlaszcza ze znasz sytuacje i moja opinie
::bezposrednio wiec nie musisz jej interpretowac lepiej lub gorzej z tego co
::pisze.
::

Marcinie, chodzi mi tylko o pewien sposób pracy. Z połową tego co
przeczytałem w protokole komisji się nie zgadzam. Z dalszymi 25% zgadzam się
pod pewnymi warunkami. Wcale nie utożsamiam się z decyzjami tej konkretnej
komisji.

Ale nie mogę słuchać, jak ktoś pisze, że nie wie jakie dokumenty komisja
dostała i jednocześnie mieć żal, że nie przeczytała tych, które powinna
przeczytać choć nie wiadomo czy je dostała. Czy że komisja ma małą wiedzę -
mimo, że nikt nie chciał jej nic więcej powiedzieć.

Moim zdaniem, spłycanie wszystkiego do kwestii, że za jakieś decyzje
odpowiada jedna z komisji RN jest absurdem i nie mogę pogodzić się z myślą,
że są osoby, które w to wierzą!

Ale masz rację. Może powinniśmy przestać drążyć ten temat, bo to i tak do
niczego nie prowadzi.

Pozdrawiam serdecznie

Seascout