[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Marcin Goleman marcin w wedrownictwo.net
Śro, 3 Sty 2007, 13:59:59 CET

::: Marcinie, chodzi mi tylko o pewien sposób pracy. Z połową
::: tego co przeczytałem w protokole komisji się nie zgadzam. Z
::: dalszymi 25% zgadzam się pod pewnymi warunkami. Wcale nie
::: utożsamiam się z decyzjami tej konkretnej komisji.
:::
::: Ale nie mogę słuchać, jak ktoś pisze, że nie wie jakie
::: dokumenty komisja dostała i jednocześnie mieć żal, że nie
::: przeczytała tych, które powinna przeczytać choć nie wiadomo
::: czy je dostała. Czy że komisja ma małą wiedzę - mimo, że
::: nikt nie chciał jej nic więcej powiedzieć.
:::
::: Moim zdaniem, spłycanie wszystkiego do kwestii, że za
::: jakieś decyzje odpowiada jedna z komisji RN jest absurdem i
::: nie mogę pogodzić się z myślą, że są osoby, które w to wierzą!
:::
::: Ale masz rację. Może powinniśmy przestać drążyć ten temat,
::: bo to i tak do niczego nie prowadzi.
:::

No i przeciez zgadzam się z tym i podpisuje się pod tym w kazdym poscie, a
Ty ciagle umieszczasz mnie w liscie tych którzy mysla inaczej ;) Ale tak, ta
dyskusja donikad nie prowadzi bo odbywa się nie pomiedzy tymi których to
dotyczy, to nie kierownicy wydzialow czy zespolow decyduja czy będą na
jakiejs komisji czy nie.

M.