Odp: RE: [Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Śro, 3 Sty 2007, 14:53:44 CET

Dnia 3-01-2007 o godz. 13:54 Seascout napisał(a):
> ::
> ::Pliz czytaj, a nie bronisz z klapkami na oczach swojego podworka, przy
> ::okazji tniesz po bokach. Zwlaszcza ze znasz sytuacje i moja opinie
> ::bezposrednio wiec nie musisz jej interpretowac lepiej lub gorzej z
> tego co
> ::pisze.
> ::
>
> Marcinie, chodzi mi tylko o pewien sposób pracy. Z połową tego co
> przeczytałem w protokole komisji się nie zgadzam. Z dalszymi 25% zgadzam
> się
> [...]

Rafale dobrze wiesz, ze komisja dostala wszytsko to o co prosila.  I rozumiem, ze czujesz sie w obowiazku bronienia swojego podworka.  Rozumiem rowniez, ze komisja nie podjela zadnej koncowej decyzji. Rozumiem, tez ze czesc winy za takie a nie inne propozycje komisji lezy po stronie GK, ale to nie zmienia faktu, ze komisja swoje wnioski wyciagnela tylko na podstawie cyferek, a chyba nie o to chodzi w naszym Zwiazku. I nie dziw sie mojej rekacji.
Uwierz nielatwo jest powiedziec czlowiekowi, ze nie liczy sie jego praca, ale to ze ktos uznal ze jest zadrogi, a kto inny kto nie wiele robi zmiescil sie w cyferkach. Pomysl, jaka ma teraz motywacje. Jak wytlumaczyc szefowi zespolu, ze jest sugestia aby rozwiazac zespol, bo ..., no wlasnie dlaczego...
Wierze, ze RN uratuje to co sie jeszcze da
Przepraszam, jezeli czasami gore braly emocje, ale chyba wszytskim nam zalezy aby Zwiazek szedl do przodu, a nie cofal sie

6 stycznia Konfederacja Pracodawców Polskich już po raz piąty
wręczy swoje prestiżowe nagrody WEKTORY i SUPER WEKTORY - Zobacz:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fd53.html&sid=979