[Czuwaj] Re: Czy Ruch wykona ruch?

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Pon, 8 Sty 2007, 23:38:50 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Andrzej Starski
Sent: Monday, January 08, 2007 11:11 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Czy Ruch wykona ruch?

> 2. O barwności RCŻ świadczyły dla mnie zawsze działania
> (od kursów i konferencji do Gry w Ruchu), ludzie w ruchu oraz odważna,
> twórcza, aktywna i ukierunkowana na ideę postawa w ZHP.
> Ideę odnajdowałem w tym co się działo:
> w dyskusjach, rozważaniach i pracy z instruktorami
> (i tu czułem spełnienie - i to jest dla mnie ŻYWE).
> Raczej nie oczekiwałem precyzowania kolejnych zapisów,
> ale urzeczywistniania harcerskich ideałów w działaniu
> i kształtowaniu postawy instruktorskiej.
> Moim zdaniem żaden ŻYWY ruch
> nie może zadowolić się formułowaniem zapisów.

Ależ oczywiście że nie może sie tym zadowolić.
Tylko że o ile zazwyczaj wiesz czego możesz się
spodziewać od osób ze swojego kręgu/środowiska,
to w przypadku ruchu ogólnopolskiego
jest już potrzebne wyraźne sprecyzowanie
tego czego możesz/powinienes oczekiwać
od innych instruktorów/środowisk.

Inaczej kończy się to tak jak...
...no właśnie jak ?