[Czuwaj] RPM

Seascout seascout w go2.pl
Czw, 11 Sty 2007, 12:25:05 CET

.
::Niestety teoria sobie, a praktyka sobie. Osobiscie wolalbym
::pozostawienie mozliwosci zalozenia RPM-u, bo wykasowujac taki zapis sami
::strzelamy sobie w stope. Dzis nie widzisz potrzeby, ale moze zmienisz
::srodowisko dzialania - zycie pisze rozne scenariusze, i trafisz do
::takiego srodowiska, gdzie przynaleznosc do "jakiegos" Ruchu, czy
::Inicjatywy bedzie postrzegana jako zagrozenie dla np. Hufca. A moze i
::Choragwi, kto wie? Kiedys bylo modne w Zwiazku powiedzenie "wylanie
::dziecka z kapiela". Mam wrazenie, ze wlasnie zniesienie mozliwosci
::zalozenia RPM-u taka czynnoscia by bylo.

O rany Viking. Napisz mi, kto podał pomysł "zniesienia możliwości założenia
RPM" i czy ktoś chce "wykasować taki zapis"?

Pisałem o mnie. Że dla mnie osobiście taki sposób organizowania się do
zmiany ZHP jak RPM jest niepotrzebny, taka formuła DLA MNIE wyczerpała się.

Ale jeśli komuś to potrzebne, jeśli do czegoś potrzebuje numerku
rejestracyjnego w GK i oficjalnej nazwy RPM-u to czemu nie? Jeśli to komuś
lub czemuś pomaga, to bardzo dobrze!

Seascout