[Czuwaj] RPM

rafal w harcerz.pl rafal w harcerz.pl
Czw, 11 Sty 2007, 12:44:28 CET

Seascout napisał(a):
> ::Niestety teoria sobie, a praktyka sobie. Osobiscie wolalbym
> ::pozostawienie mozliwosci zalozenia RPM-u, bo wykasowujac taki zapis sami
> ::strzelamy sobie w stope. Dzis nie widzisz potrzeby, ale moze zmienisz
> ::srodowisko dzialania - zycie pisze rozne scenariusze, i trafisz do
> ::takiego srodowiska, gdzie przynaleznosc do "jakiegos" Ruchu, czy
> ::Inicjatywy bedzie postrzegana jako zagrozenie dla np. Hufca. A moze i
> ::Choragwi, kto wie? Kiedys bylo modne w Zwiazku powiedzenie "wylanie
> ::dziecka z kapiela". Mam wrazenie, ze wlasnie zniesienie mozliwosci
> [...]
Alez Rafale :) Odnioslem sie tylko do Twojego zdania o "wyczerpaniu sie
formuly RPM-ow" i tylko do tego. Swoim postem chcialem Ci zwrocic uwage
na aspekty przydatnosci RPM-ow. Tak samo, jak ktos inny moglby napisac o
przeroscie formy nad trescia, czy niepotrzebnej strukturze, ktora
"pozera" czas, ktory mozna przeznaczyc na dzialanie - czyli stanowisko
przeciwko RPM-mom. Kazdy kij ma dwa konce ;) A warto chyba poznac
kwestie za i przeciw? :)

Samo "wykasowanie" ujalem jako hipotetyczna konsekwencje Twoich odczuc w
tym zakresie. No bo skoro wydaje Ci sie, ze "formula RPM-ow sie
wyczerpala", pytasz sie, a jesli wiekszosc Ci przyzna racje, to kolejnym
krokiem moga byc dzialania do likwidacji mozliwosci zakladania RPM-ow.
To jeden z mozliwych scenariuszy, _choc_wcale_tak_nie_musi_byc_ i Twoje
odczucia i dazenia wcale takie nie sa. Chcialem pokazac, jak moze byc
odebrane Twoje zdanie :) Rownie dobrze moje moga byc odebrane inaczej
niz ja zakladam piszac ;)

Podsumowujac moj rozbudowany monolog ;) W Twoim odczuciu formula RPM-ow
sie wyczerpala, choc jesli komus to pomaga w dzialaniu, to moze dzialac
i tworzyc RPM. Czy dobrze oddaje Twoje mysli?

Pozdrawiam serdecznie :)
Viking-Szczecin