RE: [Czuwaj] Zjazd Programowy było: Jola Kreczmańska:re- Czy Ruch wykona ruch?

Seascout seascout w go2.pl
Czw, 11 Sty 2007, 12:42:43 CET

::
::Michał Górecki napisał(a):
::> Seascout napisał(a):
::>> Wierzę ( a raczej mam nadzieję - bo ta umiera ostatnia), że jednak
::>> uda nam
::>> się pójść właśnie tą drogą którą mieliśmy iść od początku, mimo
::>> kompletnego
::>> braku zrozumienia wśród wielu instruktorów.
::>>
::> No właśnie - braku zrozumienia. I żeby było jasne. JA nie twierdzę, że
::> TRZEBA zmienić prawo harcerskie. Ale jak najbardziej twierdzę, że
::> MOŻNA to zrobić. Jeśli wyniknie to z czegoś.
::>
::> g00rek
::No tak :) latwiej zmieniac Prawo, niz samego siebie :))) Ja sie
::przychylam do glosu Joli Kreczmanskiej. Chcialbym w koncu wiedziec w
::jakiej organizacji dzialam i czy jest to jeszcze moja organizacja. Moze
::te idaly, w ktorych bylem wychowywany i w ktore wierze nie sa juz
::idealami w ZHP. Prawo niby to samo co w ZHR, ale moze kwestia, jak to
::okreslij pewien minister, zlego skrotu myslowego? Moze Konferencje w
::Hufcach powinny przebiegac wg schematu zaproponowanego przez Jole:

No takie było założenie. I tak naprawdę to o czym Ty teraz piszesz i to o
czym pisał g00rek - to dokładnie to samo. Po to właśnie był zwoływany Zjazd
Programowy. A skrót myślowy polega na tym, że wiele osób (w tym Ty?)
twierdzi, że ten Zjazd jest po to by zmieniać Prawo, iść na łatwiznę,
liberalizować, obniżać wymagania. A to nieprawda.

Pisałem o tym w jednym z poprzednich maili, ale długi był, więc może nie
doczytałeś do końca...

Seascout