[Czuwaj] Zjazd Programowy było: Jola Kreczmańska:re- Czy Ruch wykona ruch?

rafal w harcerz.pl rafal w harcerz.pl
Czw, 11 Sty 2007, 12:54:10 CET

Seascout napisał(a):
> ::Michał Górecki napisał(a):
> ::> Seascout napisał(a):
> ::>> Wierzę ( a raczej mam nadzieję - bo ta umiera ostatnia), że jednak
> ::>> uda nam
> ::>> się pójść właśnie tą drogą którą mieliśmy iść od początku, mimo
> ::>> kompletnego
> ::>> braku zrozumienia wśród wielu instruktorów.
> ::>>
> ::> No właśnie - braku zrozumienia. I żeby było jasne. JA nie twierdzę, że
> ::> TRZEBA zmienić prawo harcerskie. Ale jak najbardziej twierdzę, że
> ::> MOŻNA to zrobić. Jeśli wyniknie to z czegoś.
> [...]
Dobrze, ale jak zalozenia przekladaja sie na zycie (czyli o niebie i
chlebie z Twojego mejla)? Moze kwestia "sprzedania tematu"? Moze tak to
dociera do ludzi w Polsce i tak sie ludziom "koduje"?

Byl kiedys taki kawal o przekazywaniu w wojsku informacji o zacmieniu
slonca od szczebla dowodcy chyba pulku do dowodcow druzyn ;) tresc
diametralnie sie roznila :)

A mejle czytam do konca, niezaleznie od dlugosci. Ale jak pisalem w
poprzednim mejlu - zalozenia i intencje piszacego moga byc zupelnie
odebrane przez czytajacego

Pozdrawiam serdecznie :)
Viking-Szczecin