[Czuwaj] Księgowość

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Pią, 26 Sty 2007, 09:03:12 CET

Janusz Sikorski napisał(a):

> A możesz mnie oświecić z jakich powodów bronią sie przed KW który to
> znajduje się w kanonie ksiegowości od wielu lat ? I czym go zastępują
> jeśli maja wypłacić z kasy jakąś kwotę nie przy pomocy zaliczki i w
> sposób nieangażujący własnych srodków ???

oczywiście.
Po prostu nie ma innych powodów wypłacania środków z kasy niż zaliczka
lub poniesienie kosztów. Jak sie wpłaca do banku to jest przecież dowód
wpłaty.

A np. PFRON z nieznanych mi powodów uważa, że należy wypisywać KW nawet
do faktur. Więc dobrze, że ich nie stosujemy. Bo to tylko powiększa
liczbę papierów.

Kowlak