RE: [Czuwaj] Re: odznaki kadry kształcącej

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pią, 26 Sty 2007, 09:30:51 CET

Ho, ho, ho - zaiste trudne to i czasochłonne wymagania:

[1. Ukończyłem(am) kurs kadry kształcącej (przez kogo organizowany, gdzie i kiedy]

Fajnie byłoby nabyć gdzieś wiedzę jak kształcić. I mówię tu właśnie o młodych ludziach. Nie wiem jakie druhowie mają doświadczenie z Kursami Kadry Kształcącej, ale ja swój wspominam bardzo dobrze (pozdrowienia dla Grzesia Całka).

Ostatnie kursy z którymi miałem do czynienia:
TARIQ - tu foty: http://grono.net/pub/u/133925/gallery/846364/0/
Czy RCŻ-towskie "Wigry - Tam i z powrotem" ( które odbywały się w Załęczu) oceniam dosyć wysoko.

[2. W ostatnich TRZECH latach brałem(am) udział w pracach zespołu organizującego i prowadzącego kurs drużynowych.]

Zachęta do włączenie się w organizację kursu? Demotywujące ;-)

[3. Przygotowałem(am) i przeprowadziłem(am) na kursie drużynowych następujące zajęcia (konspekt w załączeniu):]

Poprowadzenie zajęć? I To bez BOKK.

[4.Przygotowałem(am) i poprowadziłem(am) warsztat dla drużynowych (lub przybocznych) lub kurs zastępowych, pod opieką instruktora posiadającego OKK:]

Ten punkt dedykuje Vikingowi.

[5) Brałem(am) udział w opracowaniu następującego materiału metodycznego lub programowego - przydatnego w pracy z drużyną lub w kształceniu (w załączeniu):]
Dzielenie się swoją wiedzą z innymi?

Z tego co zdążyłem się zorientować, to raczej BOKK motywują do zajęcia się kształceniem, niż zniechęcają. Przy jednym założeniu - mamy do czynienia z tymi którzy zaczynają kształcić.

s00
Hufiec Warszawa Praga Północ