[Czuwaj] Re: księgowość

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pią, 26 Sty 2007, 19:01:13 CET

>  Niemniej nie widzę w dalszym ciągu powodu dla
>
> Dlaczego nie możesz? wydaje mi się, że nic nie stoi na przeszkodzie, aby
> pieniądze wpłacone do kasy (banku) hufca wypłacić drużynie, drużyna
> wystawi
> na to swoje KP, a hufiec KW. W zachodniopomorskiej wystawia się KW.
>
> cyrek

Taaa baardzo śmieszne ;)
Jakoś nie widzę możliwości rozliczania sie w Twojej choragwi. W Śląskiej
NIE MA KW (według oświadczenia druhny Komendanti Hufca...)

> Problemy pojawiaja się także gdy dotarcie do KH
> wymaga ponad godzinę (lub więcej) czasu.
> Wtedy zaczyna być to przerost formy nad treścią.

Oj takich przypadków jest więcej, np ktoś w komendzie jest raz w
tygodniu...

> Realnie i tak celowe będzie prowadzenie "roboczej" książki kasowej.
> Choćby po to by komendant obozu "panował nad kasą".
>
> Czesław

Nic nie stoi na przeszkodzie by prowadzić raport kasowy, taki normalny,
żadnych udziwnień.

> Chodzi Ci o szary papier i flamastry, bo tego uczą na kursach...

hehehe to chyba widzieliśmy podobne kursy, no ale wiesz jeden obraz wart
jest tysiąca słów...