[Czuwaj] One world, one promise.

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 31 Sty 2007, 13:02:04 CET

Michał Górecki napisał(a):

> Nie Olek. Nie rozumiesz ani opisanych tu romantyków, ani podejścia
> opisanego przez Rafała jak pozytywistyczne, niestety.

Nie no, proszę Cie, g00rek...
Których romantykow nie rozumiem? Tych, których tworzycie dla wlasnych
potrzeb i fobii?
Czy tych, ktorzy są najblizsi, zeby na takie miano zasluzyc?

> Nikt nigdy nie kwestionował tradycyjnych wartości. Ewentualnie
> dyskutował o postawach wynikających z tych wartości.

No prosze Cie..
Ty przeciez uprawiasz niezykle ekwilibrystyki, zeby wykazac, ze np.
abstynencja to nie wartosc.
O patriotyzmie tez piszesz, ze to oczywiscie wartosc, ale opisujesz cos,
co juz nie jest patriotyzmem.
I tak dla wielu rzeczy deklarujesz poparcie, ale tak je chcesz
"unowoczesniac" ze zupelnie zatracaja one swoj charakter.

> I jeśli ktoś tu przerysowuje to według mnie niestety będziesz to ty -
> uparcie utożsamiający romantyków z ludźmi którzy przedkłądają RUCH nad
> ORGANIZACJĘ (co dla mnie zawsze jest bezsensowne jak przedkładanie
> chleba nad kiełbasę).

Chyba nie za bardzo rozumiesz tamten podzial, skoro mieszasz jeden z
drugim :)

A tego, ze nie rozumiesz dychotomii ruch-struktura to już wiadomo od
dawna. Kiedys przepiszę Ci fragment "Szachinszacha" w ktorym Kapuściński
bardzo barwnie i mądrze ją odmalowuje.

"Trojkat Klepacza" oprocz ladnej nazwy nie ma wiekszych zalet. Oprocz
jednej - pozwala dowolnie przyklejac latki.

I Twoja odpowiedz na moj list, to najlepszy tego przyklad.

pozdrawiam
olek