[Czuwaj] One world, one promise.

druzynowy w czarna13.pl druzynowy w czarna13.pl
Śro, 31 Sty 2007, 13:20:43 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Michał Górecki
Sent: Wednesday, January 31, 2007 1:08 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] One world, one promise.

Model ten pokazuje pewne zależności. A to, że uparcie ustawiasz się w
jednym z rogów to już chyba twój wybór :P
Ja tam się w rogu pozytywistycznym wcale nie ustawiam.

g00rek

[Maciej Syska]
Heh... Chłopaki, zastanawia mnie Wasza, jakże silna, potrzeba klasyfikacji,
szufladkowania, umieszczania w trójkątach i Bóg wie gdzie jeszcze... :-D

Obawiam się, że jak się znów zapuścimy w dyskusję o nowoczesnym
patriotyzmie, to za jakieś 83 maile dojdziemy do tego, że mamy na myśli to
samo. A, że Olek, czy ja wolimy zielone mundury, a nie oliwkowe, albo
rogatywki od kapeluszy Safari...
Jak się postaramy i, o zgrozo popatrzymy wstecz, to może nawet dojdziemy do
wniosku, że wszystko to fajnie się łączy w harcerskim ruchu. Może nawet
wybaczycie nam "nowocześni", te 2 czy 3 slajdy z jakiejś inscenizacji
powstania warszawskiego w prezentacji ;-), a my przymkniemy oko na ich brak
w Waszej...

Eh. Gdyby problemem harcerstwa dzisiaj były rzeczywiście tylko
"nieporozumienia" romantyków i pozytywistów...

Mylimy (wy i my) często się po prostu wzajemnie z betonem mam wrażenie ;-)

Pzdr wesoło,
Maciek