[Czuwaj] Nurty i inne...

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 31 Sty 2007, 15:34:40 CET

::
::Ale widze, ze nic z tego i Rafal zupełnie odkręcil rozumienia, ktore tu
::funkcjonowaly. Ba! Juz definicje opisywane przez Ciebie, Michale, w
::polowie stycznia byly blizsze temu, do czego tu doszlismy. I w moim
::odczuciu duzo sensowniejsze.
::

Tak, to prawda. Artykuł wysłałem do Czuwaj w listopadzie. Ostatnie poprawki
Grzegorz dał mi nanieść w grudniu. I rzeczywiście, w styczniu g00rek jakby
poszedł krok dalej, a to już nie zostało ujęte w artykule.

No cóż. Zakładam, że może przekonałbyś mnie do istnienia np. jakiegoś
czwartego rogu i w porządku, ale artykuł poszedł  grudniu :( i już czwartego
rogu nie dodamy.

Spieszę jeszcze wyjaśnić że:
a. cały ten trójkąt to rodzaj zabawy. Jestem trochę przestraszony takim
braniem wszystkiego co tam napisałem na tak bardzo na serio. Na przykład w
oryginalnym tekście, pojawiły się jeszcze piosenki (nie poszły do druku z
braku miejsca). Wyglądało to tak:

PIOSENKI
Nurt romantyczny - Zbroja, Mury, Okudżawa, Kaczmarski,
Nurt pozytywistyczny - Wolna Grupa Bukowina, Robert Kasprzycki, Green Day,
Nurt zachowawczy - Krajka, Zawsze mało, Zielony Mundur, Tam w lesie nad
jeziorem, Bieszczady,

Może niedobrze, że tego nie dodano, bo podkreśliłoby to "przymrużenie oka"
opisów nurtów.

b. na końcu artykułu napisałem:

Drogi czytelniku. Może Cię ta typologia rozbawiła, może podenerwowała, może
zmusiła do refleksji. Niezależnie od tego, możesz mieć inne zdanie, możesz
widzieć inne nurty lub mieć inne niż ja doświadczenia. Nie zmienia to faktu,
że warto się wokół siebie rozglądać i obserwować jakie mamy wokół siebie
harcerstwo, czym się różni. Gdy zdamy sobie sprawę z różnic - może być nam
łatwiej ze sobą dyskutować - a Zjazd Programowy tuż, tuż.

I tego się będę trzymał.

Seascout