[Czuwaj] Nowa instrukcja sanitarna obozu

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 25 Lip 2007, 08:42:30 CEST

Ile znasz 30 osobowych drużyn? Rozumiem też, iż "znikasz" tym samym obozy szczepów? Lub kilku szczepów, które dogadały się wspólnie? (nasz kwatermistrz, wasza pielęgniarka, - łatwiej wtedy rozłożyć to wszystko organizacyjnie). Oczywiście przy zachowaniu odrębności programowej podobozów.

Właśnie wróciłem z takiego: http://picasaweb.google.com/suchy206/ObZ2007Ruda

--
s0