[Czuwaj] Nowa instrukcja sanitarna obozu

Jacek Garboliński garbol w gazeta.pl
Śro, 25 Lip 2007, 13:10:58 CEST

------ Wiadomość oryginalna ------
Od:    Rafal.Suchocki w pse.pl
Data:  2007-07-25 08:42
Temat: RE: Re: Re: [Czuwaj] Nowa instrukcja sanitarna obozu

samym obozy szczepów? Lub kilku szczepów, które dogadały się
wspólnie? (nasz kwatermistrz, wasza pielęgniarka, - łatwiej wtedy
rozłożyć to wszystko organizacyjnie). Oczywiście przy zachowaniu
odrębności programowej podobozów.

http://picasaweb.google.com/suchy206/ObZ2007Ruda

> --
> s0

s00hy - litości, chyba nie chcesz powiedzieć, że pochwalasz 250-
osobowe "oboziki". Dla mnie 100 osób to bardzo dużo. A
najfajniejsze obozy na jakich byłem to 30-40 osobowe :)
Garbol