RE: [Czuwaj] I po zjeździe - program

goja73 goja73 w poczta.onet.pl
Nie, 3 Cze 2007, 23:28:19 CEST

A czemu tak o tym piszę? Gdyż przez tak podjętą uchwałę nie doszło do
możliwości zmiany 1 punktu na stare brzmienie. Zastanawiam się ilu
delegatów przegapiło fakt, że podjęcie takiej uchwały zablokuje każde
grzebanie przy prawie (nawet tak "szczytne" jak przywrócenie 1 punktu
z 1932 roku) a ilu po prostu "poświęciło" tą zmianę dla szybkiego
przegłosowania tej uchwały, tak aby przypadkiem nie zmienić 10
(kosztem nawet zmiany 1).

[goja73] goorek, to akurat zostało dosyć dokładnie wyjaśnione przez autora
jednego z dwóch projektów uchwał, łącznie ze wskazaniem różnic
Czym różniło się przywrócenie prawa w całości, a czym tylko zmiana
1 punktu na ten z 1932r. i były głosy w dyskusji na ten temat
Nie wierzę również, że delegaci (a nie było to dla nich pierwszy zjazd)
nie rozumieli sposobu głosowania, przynajmniej ja takich nie zauważyłem
w swojej chorągwi i sąsiadujących.
Także z pewnością została zwrócona uwaga na propozycję zmiany 1 punktu
i procedury też raczej nie były problemem.
Widział bym raczej problem, w fakcie, że część mogła ulec pewnej manipulacji
Lepiej nie zmieniajmy nic, bo jak zmienimy 1 to pewnie i 10

W każdym razie miałem rację - do grupy "program" poszło tylko 30 osób.
No bo co tam program, przecież to bez sensu ;))

[goja73] może nie koniecznie bez sensu, delegatów głosowało dziś około 120
(w zależności od głosowania i upływu czasu od sprawdzenia quorum :P)
w grupie PH było około 35osób, a była jeszcze grupa zajmująca się kodeksem
i "kilka innych zjazdów". Tak więc wydaje mi się, że rozłożyliśmy się w
grupach dosyć proporcjonalnie

Niestety odpadł zapis "ZHP nie jest organizacją paramilitarną". Czemu?
Ano między innymi temu, że "wtedy nie będziemy mogli nosić mundurów
wojskowych (dh Smolarek z Choragwi Łódzkiej)",

[goja73] przesadzasz goorek, Bogdan wszedł na mównicę, i przypomniał
zapis z porozumienia jakie nasze władze podpisały z MONem,
W odpowiedzi na wcześniejszy głos wskazał tylko na konsekwencje
zaproponowanego przez Was zapisu.

Przypominam, że mundury wojskowe (plamy) i tak są niezgodne z Regulaminem
Mundurowym ZHP :P
[goja73] 1. a bo to harcerze zawsze tylko w mundurze harcerskim chodzę?
2. wg mnie opis munduru byłby precyzyjniejszy niż zaproponowane przez Was
rysunki

Więc po co zjazd (abstrahując od PH)? Niektórzy mówili, że zjazd
powinien zmieniać strategię w takim razie. I najgorsze jest to, że nie
jest realizowana. I tego nie zmienimy uchwałą.

[goja73] :(

[goja73] pozdrawiam
hm. Grzegorz Jurek
Hufiec Łódź-Widzew