Re: [Czuwaj] wniosek komendantów chorągwi

Pon, 4 Cze 2007, 10:19:14 CEST

----- Original Message -----
From: "Piotr Kowalski" <kowlak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, June 04, 2007 8:59 AM
Subject: Re: [Czuwaj] wniosek komendantów chorągwi

> Nie tylko pracownik. Także osoba, która ma stałą umowę cywilno-prawną.
> Bo dzisiaj w RN jest komendant chorągwi, który pieniądze dostaje na
> umowę-zlecenie. Formalnie pracownikiem nie jest. W ogóle fakt, że jest
> komendantem chorągwi
> chyba nie ułatwia mu oceny działań GK. Warto też dodać, że jest to
> komendant tej chorągwi,
> która jako ostatnia oddała (a może jeszcze nie oddała - niech mnie ktoś
> poprawi) bilans.

http://www.kragplaskiegowezla.harc.pl/portal.php?show=2

III. KADRA
3) Wprowadzenie zasady, zgodnie z którą pełnienie funkcji instruktorskiej
nie może być łączone ze świadczeniem pracy/usług na rzecz ZHP za
wynagrodzeniem.

"zatrudnianie" kadry na zasadzie
świadczenia usług na rzecz ZHP
to nowy "patent"