RE: [Czuwaj] wniosek komendantów chorągwi

TOGRO.com.pl togro w togro.com.pl
Pon, 4 Cze 2007, 10:23:06 CEST

Żeby było jasne - w calej rozciaglosci zgadzam się z Marcinem i Kowlakiem.

Tyle, ze Zjazd Nadzwyczajny nie jest zwolywany po to, aby te sprawy
zalatwic, tylko po to, żeby zalatwic Rade Naczelna.
Nie mam co do tego najmniejszych watpliwosci.

Gdyby było inaczej, to komendanci choragwi zrobiliby to pol roku temu, gdy
Rada decydowala w jakim celu zwolujemy miniony Zjazd Nadzwyczajny. Teraz
komendanci wykonali jedynie polecenia. Polecenia osob, które obawiaja się
odwolania Naczelnika i GK.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki