Re: [Czuwaj] I po zjeździe - program

rapses rapses w interia.pl
Pon, 4 Cze 2007, 10:44:39 CEST

Witam,

znalazlem na forum ZHP taki oto ciekawy wpis i zastanawiam sie czemu
wlasciwie ten Druh ma racje....

http://www.forum.zhp.pl/viewtopic.php?pid=56770#p56770

cytuje:

"...Kolejny zjazd za nami...
I co??? Nic
Mam wrażenie, że nasze władze zaczynają się zachowywać jak orkiestra na HMS
"Titanic". Trafiliśmy już w górę lodową zaczynamy tonąć, ale orkiestra
ciągle gra dla uspokojenia.
Powiedzcie mi szanowni druhowie delegaci co takiego uchwaliliście, co pomoże
w codziennej pracy instruktorskiej?
Zastanówcie się czy było warto siedzieć 3 dni i właściwie nic ważnego nie
zrobić (jak w polskim sejmie:)
Co uradziliście na temat odchodzenia ludzi z ZHP, albo z wizerunkiem, albo z
jasno określonym programem (można by było tak długo wymieniać)?
I dlaczego patrząc po zdjęciach najmłodsza to była obsługa zjazdu?
Czy zjazd był tylko po ty by Druhna Naczelna mogła uprawiać swoje gierki?"

pozdrawiam z Warszawy

Glosuj i wygrywaj! Nagrody czekaja!
>>> http://link.interia.pl/f1a83