[Czuwaj] Re: uchwala NSH

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Śro, 6 Cze 2007, 22:28:40 CEST

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, June 06, 2007 11:08 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: uchwala NSH

> [...]
> jaką jest Zjazd ZHP, to takimi są członkami tej władzy są pozostałe
> osoby należące do kategorii osób z prawem decydującym. Czyli:
> § 66
> 1.W Zjeździe ZHP biorą udział z głosem decydującym:
> 1)delegaci wybrani w hufcach lub rejonach hufców,
> 2)komendanci chorągwi,
> 3)członkowie Głównej Kwatery ZHP,
> 4)Przewodniczący ZHP.
>
> To byłoby przykre dla Druha Przewodniczącego, bo:
> par. 37
> 3. Nie można łączyć funkcji:
> 1)Przewodniczącego ZHP oraz Naczelnika ZHP z jakąkolwiek inną funkcją

Nieprawda

Bo § 66 jasno określa prawa
nie podlegajace ograniczeniom § 37

A przy okazji:

> zbiór desygnatów określonych przez definicję legalną pojęcia "członek
> władz" nie zawiera w sobie desygnatów pojęcia "delagat na ZJazd",
> czyli pojęcia te sąrozbieżne znaczeniowo.
>
> Buahahaha
> Czyli delegat nie równa się członek ;)
> ( ważna teza )

Intrygujaca ;-))))))))))))
Zwłaszcza że jej konsekwencją byłoby to że:
mandat delegata na zjazd choragwi/ZHP
NIE wygasa
na skutek:
1) ustania członkostwa ZHP,
2) rezygnacji z mandatu,
4) prawomocnego orzeczenia sądu harcerskiego,
5) skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione z winy umyślnej,

Wygasa czy nie wygasa ?
To będzie ważna teza !

Czesław