[Czuwaj] Re: uchwala NSH

Czw, 7 Cze 2007, 10:27:25 CEST

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: harclot w poczta.onet.pl
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: [Czuwaj] Re: uchwala NSH
Data: 2007-06-06 22:28:40

hpop> ----- Original Message -----
hpop> From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
hpop> To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
hpop> Sent: Wednesday, June 06, 2007 11:08 PM
hpop> Subject: Re: [Czuwaj] Re: uchwala NSH

hpop> Nieprawda

hpop> Bo § 66 jasno określa prawa
hpop> nie podlegajace ograniczeniom § 37

Ale czekaj Czesiu, Ty lubisz pytać o konkretne przepisy. Jak to jasno
określa? Z czego niby to wywodzisz?
Jak coś jasno określa, to jest napisane np: "za wyjątkiem par. 66"
Ani w 66 nie mówi się o 37, ani w 37 o 66, więc? :)

 hpop> A przy okazji:

Odpowiem, odpowiem, tylko na to trochę więcej czasu potrzebuję do
pisania. Jeszcze dzisiaj dam radę;)

Ryszard