Re: [Czuwaj] Zapis - takie luźne uwagi

Marcin Skocz skocz w post.pl
Nie, 10 Cze 2007, 14:23:03 CEST

> Kolejny mit.
> Bojówki QUETCHUA - 49 pln. Buty tej samej firmy, jak już pisałem - 70 zł.
> Ale rzeczywiście wygląda się wtedy outdoorowo, a nie jak porządny
> polski wędkarz, czyli w plamy ;)

No, w przypadku bojówek quetchua, to można naprawdę zabawnie wyglądać, o
ile ma się jakieś mięśnie na łydkach zwłaszcza :-P

Przymierzałem je kiedyś i niestety... Więc nie wpadajmy w "wiedzę o
wszystkim". Każdy ma prawo do dowolnego ubioru, byle było na jego kieszeń i
nie łamało pewnych standardów cywilizacyjnych. Osobiście bardzo lubię
spodnie wojskowe made in GB zabierać w góry, bo po prostu mi wygodnie. Inna
sprawa, że gdybym znalazł taki sam krój w innym kolorze, to pewnie bym od
razu kupił. Ale czy nosząc je propaguję styl wojskowy? :->

pozdrawiam
MArcin