Re: [Czuwaj] Zapis - takie luźne uwagi

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 10 Cze 2007, 17:31:29 CEST

10-06-07, Marcin Skocz <skocz w post.pl> napisał(a):

> No, w przypadku bojówek quetchua, to można naprawdę zabawnie wyglądać, o
> ile ma się jakieś mięśnie na łydkach zwłaszcza :-P

Hmm nie wiem na czym polega zabawność tych bojówek, szczególnie w
zestawieniu z mięśniami łydek :)

To są normalne bojówki. tyle że sa tańsze, bardziej przewiewne i
występują w kolorach piaskowym i brązowym o ile mnie pamięć nie myli.

Te które mam na sobie dodatkowo mają wszyte krótkie fragmenty gumki po
bokach co powoduje że sa bardziej uniwersalne (np po jedzeniu ;)

Ale nie wszystkie je mają.
Nie reklamuję QUETCHUA. Po prostu chcę, byśmy otworzyli oczy.