[Czuwaj] Re: Grupy wiekowe

Pon, 11 Cze 2007, 06:49:32 CEST

Dnia poniedziałek, 11 czerwca 2007, Janusz Sikorski napisał:

> Ależ to jest konkret. Odpowiedź tkwi w INDYWIDUALNOŚCI. Instruktor zna
> swoich ludzi, wie kto jaki jest, wie kto jest ćwikiem chociaz jeszcze tego
> stopnia nie ma. To że zrozumienie systemu zaburzaja jakieś przypadki (vide
> - do drużyny przychodzi człowiek np. w wieku 16 lat) nie znaczy że system
> jest zły.

Rany, no to piszesz to co ja sam napisałem kilka listów wcześniej.

> Nie da się wszystkiego zamknąć w sztywne ramy. Jest tak i tak i
> koniec. Podział wiekowy jest zły.

Ja nie piszę, że jest zły tylko, że niepraktyczny.

> A stopnie ? No przeciez
> człowiek przychodzący zdobywa młodzika i dalsze stopnie. Tyle, że ich się
> nie otwiera ani nie zamyka bo trwałoby to 15 minut. Stopnie te są zawarte
> w poszerzonej próbie na ćwika.

A dlaczego ma otwierać ćwika? Skąd to wiesz jak przychodzi? Chyba nie na
podstawie jego wieku, bo to przecież zabiłoby indywidualność. :->

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"