[Czuwaj] Absolutorium

Nie, 17 Cze 2007, 09:05:47 CEST

Dnia niedziela, 17 czerwca 2007, Sławomir Waś napisał:

> Dziękuję tu Ani i Rafałowi, Ryszardowi, Kasi Krawczyk i Andrzejowi
> Starskiemu bo miałem inne zdanie w tej kwestii.

Ja dziękuję także wszystkim innym, którzy przyczynili się do tego, że te
rzeczywiście wyczekiwane zmiany zdają się coraż bliższe. Wczoraj po południu
wsiadłem w samochód i pojechałem na doroczny biwak szczepu, którego do
niedawna byłem komendantem.

Wieczorem przy ognisku rozmawiałem z drużynowymi i przybocznymi o sytuacji w
ZHP. Większość z nich wiedziała o propozycji komendantów chorągwi.
Powiedziałem im, że Rada Naczelna obraduje właśnie teraz i być może z biwaku
wrócą do innego stowarzyszenia. Rozmawialiśmy też o tym, jakby mogło być,
żeby im było najlepiej, najłatwiej pracować. Dziękuję, że w lesie przy
ognisku mogłem z nimi rozmawiać o rzeczach ważnych w ZHP, że wreszcie
skończyła się stagnacja, że także mogli poczuć ile od nich w przyszłości
zależy, że mogłem ich z pełną odpowiedzialnością prosić aby sami też brali na
siebie w przyszłości odpowiedzialność za związek, żeby nie rezygnowali.

Przyłączam się także do wyrazów szacunku dla tych, którzy nie poszli tą samą
drogą co Przewodniczący. Wiem, że sam być może nie miałbym tyle cierpliwości,
ale zaiste to byłą słuszna decyzja.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"