[Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

Piotr Bentkowski bentko w poczta.fm
Śro, 20 Cze 2007, 01:08:43 CEST

Czy z cytowanego przez G00rka rozporządzenia/ustawy nie wynika
przypadkiem, że:

a) Mam pwd. plus ukończony Kurs KPWDiM to muszę się jeszcze legitymować
(np. na kontroli z kuratorium) np. zaświadczeniem komendanta hufca, że
od tych trzech lat prowadzę drużynę czy w inny sposób prowadzę "pracę
opiekuńczo-wychowawczą".

b) Mam phm. i KKPWDiM. Na kontroli pokazuję książeczkę instruktorską
(tam jest numer, data rozkazu przyznającego stopień, więc łatwo
sprawdzić) i to kończy rozmowę o formalnościach. Nie ma pytań o staż.

 Hę?

 Piter.

Czy byk jest byczy, a panna piekna?
Sprawdz, czy pasujecie do siebie >> http://link.interia.pl/f1ab8