[Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

Piotr Bentkowski bentko w poczta.fm
Śro, 20 Cze 2007, 13:24:11 CEST

> Drugi przypadek jest bezdyskujny, jest tak jak napisales, natomiast
> jesli chodzi o pierwszy to spotkalem sie z roznymi interpretacjami
> kuratoriow oraz jednostek organizujacych kolonie itp.
> Niektore kuratoria uwazaja, ze jako staz pracy wychowawczej licza sie
> trzy lata "na etacie", a nie to, ze sie spolecznie jakas funkcje
> wykonywalo. Nie wiem jakie byly zamierzenia uchwalodowacy w tym
> zakresie, ale nie jest to zbyt jasne, bo zadne pozostale przepisy nie
> reguluja terminu czym jest staz pracy wychowawczej.
W tego co napisałeś, wynika przede wszystkim, że sprawa nie jest jasna.
Jedni tak, drudzy nie....
Cytowany dokument jest rozporządzeniem MEN (z 1997 r.). Nie da się
przycisnąć MEN o wykładnie (wcześniej inteligentnie lobbując) w sprawie
tej "pracy wychowaczo-opiekuńczej" jednolitą dla kraju? Chyba warto. Na
niekorzystnej wykładni nic nie tracimy - usankcjonuje ona na poziomie
państwowym uznany w ZHP-owskich instrukcjach wewnętrznych satus quo.

Cz!
 Piotrek Bentkowski

Masz fajnie urzadzone mieszkanie?
Pokaz je innym >>> http://link.interia.pl/f1abf