[Czuwaj] Re: Prawo - by³o panika

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Sob, 10 Mar 2007, 13:46:35 CET

Dnia 10-03-2007 o 12:29:58 Janusz Sikorski napisa³

> S±dzê, ¿e zdecydowana wiêkszo¶æ dru¿ynowych prowadz±cych dru¿ynê
> sk³adaj±ca siê z dzieci wchodz±cych na harcerski szlak potwierdzi moje
> s³owa, ¿e Prawo, takie jakie jest, nie sprawia dzieciakom ¿adnych
> problemów z przyswojeniem i zrozumieniem ?

Wiêkszo¶ci± nie jestem, ale potwierdzam.
Darek B - dru¿ynowy

> Wiêc jaki jest cel zmiany ?
No w³a¶nie.

Mo¿e np. Zawisza ju¿ nie jest wzorem osobowym, wszak ma sze¶æset lat i
czas nie do muzeum, lecz na cmentarz. Sto lat temu mia³ tylko piêæset lat,
wiêc siê na cmentarz jeszcze nie nadawa³.

GOOrek cytowa³ bibliê, wiêc pomy¶lcie, co z postaci± niejakiego Jezusa
Chrystusa. Dwa tysi±ce lat... To ju¿ czas najwy¿szy, by zaoraæ ten
cmentarz... Mahomet jest m³odszy o jakie¶ siedemset, wiêc mo¿e przerzucimy
siê na islam...

D.

--
U¿ywam programu pocztowego Opery: http://www.opera.com/mail/