Re: [Czuwaj] Re: Prawo - było panika

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Sob, 10 Mar 2007, 16:03:29 CET

07-03-10, Darek Brzuska <brzuska w mp.pl> napisał(a):

> GOOrek cytował biblię, więc pomyślcie, co z postacią niejakiego Jezusa
> Chrystusa. Dwa tysiące lat... To już czas najwyższy, by zaorać ten
> cmentarz... Mahomet jest młodszy o jakieś siedemset, więc może przerzucimy
> się na islam...

Darek, gdybym cię nie znał, powiedziałbym "synku idź się naucz czytać ze
zrozumieniem". Ale wiem, że szkołę skończyłęś już dawno.

Proszę cię nie interpertuj moich słów zupełnie inaczej niż brzmią. Bo to
absurd.

Nie zmieniam Jezusa Chrystusa, tylko słowa jakie go opisują. Czy to tak
trudne do zrozumienia????????

Czemu nie używamy tamtego przekładu biblii?

Wrrr.