Re: [Czuwaj] Re: PANIKA, było: Poznań

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Sob, 10 Mar 2007, 16:00:56 CET

07-03-10, Grzegorz Skrukwa <greegors w icpnet.pl> napisał(a):

> [...]

Nie chcę wchodzić w dyskusję, bo jak napisałem ta wersja akurat też mi do
końća nie pasuję, ale dodam tylko, że czasem wolę dla dzieciaka Klub Przygód
Teleranka niż Związek Narodowców Polskich.

Bo tam przygoda (za którą może coś stać), a tu krew i powstania.
Tak sobie myślę, że można wychować świetnego patriotę nie używając nigdy
słowa POLSKA.