Re: [Czuwaj] Prawo -długie

daniel laskowski laskowski.daniel w gmail.com
Nie, 11 Mar 2007, 20:54:56 CET

> "Bliźni", "czystość mowy", czy "miłowanie" to nie są sformułowania
> dzisiejszych czasów, tylko mojej babci. Odwoływanie się do mitów i postaci
> legendarnych też dla mnie jest niekoniecznie potrzebne. Zresztą reszta
> sformułowań też budzi moje zastrzeżenia, ale może niekoniecznie leksykalne,
> co interpretacyjne (co z rycerskością u dziewczyn, co z karnością, itp).

(ciach)

> g00rek

Pamiętam jak swego czasu, dawno dawno temu jak prowadziłem zastęp przy
omawianiu prawa chłopaki nie mieli problemu ze zrozumieniem jako
takim, ale np przy #2 najpierw trzeba było wyjaśnić, kto to był
Zawisza i dopiero później "kumali" o co chodzi w tym całym punkcie.

IMHO to chyba trochę mija się z celem, żeby odwoływać sie do czegoś
dosyć, hmm, enigamtycznego.
--
Daniel Laskowski