ODP: [Czuwaj] Klepaczowo_trojkatni_romantycy i WOSM

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Pon, 12 Mar 2007, 19:01:42 CET

Rafal Bednarczyk napisał(a):
> O Jamboree tez tak niektorzy zyczliwi i o naszej idei organizacji
> kontyngentu pisali i mowili. Ale na szczescie okazalo sie,
> ze 800 osob jakos w to uwierzylo i robi wszystko zeby na Jamboree
> sie przygotowac. I jakos nie widze wsrod tych 800 osob
> stada "klepaczowo_trojkatnych" pozytywistow mimo, ze sa
> niewatpliwie zafascynowani skautingiem.
> Kiepsko, nie:-)))

Drogi Rafale.
Zaraz po tym jak uruchomiliście stronę Jamboree zgłosiłem się do pomocy
używając formularza na stronie. Niestety nikt nie odpowiedział. Uznałem,
że pewnie jestem za mało romantyczny :P albo może po prostu doszliście
do wniosku, że na niczym się nie znam i do niczego się nie przydam. Więc
argument trafiony jak kulą w płot...

Kowlak