[Czuwaj] Klepaczowo_trojkatni_romantycy i WOSM

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 12 Mar 2007, 20:41:50 CET

12-03-07, Rafal Bednarczyk <komendant w jamboree2007.zhp.pl> napisał(a):

> Witam,
>
> Michal Górecki byl uprzejmy skomentowac moj list tak:

> wiem, wiem. Chcialoby sie wierzyc, ze nas czyli "klepaczowo_trojkatnych"
> romantykow jest tak malo, ze mozna tworzyc wrazenie,
> ze w tym stadzie o ktorym piszesz jestem sam.

Chyba mnie nie zrozumiałeś Rafale. Nikt cię w żadnym trójkącie nie ustawiał.
Sam się tam ustawiłeś. Więc nie miej do nas pretensji.

A W TYM MODELU  harc-romantycy nie pałają miłością do WOSMu i skautingu. I w
NAJLEPSZYM przypadku wyrażają takie wątpliwości jak Piotr Giczela. Zazwyczaj
jednak mówią, że nie będzie im zgniła Bruksela mówiła co mają robić.