[Czuwaj] Zmiany sformulowan w PH, a gra o przyszlosc harcerstwa.

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 12 Mar 2007, 20:39:21 CET

12-03-07, Aleksander Senk <senk w post.pl> napisał(a):

A moze dlatego, ze skupiasz sie na wizji organizacji, a nie ruchu?
> I pragniesz dla niej rozwiju zewnetrznego, a nie wewnetrznego?
> :)
> Moze dlatego, ze jestes w tlumie ludzie, ktorzy nie widzia zmian, ktore
> nadchodza? A tym samym nie sa w stanie sie na nie przygotowac? :)

Olek nie chcę po raz kolejny udowadniać, że nie jestem wielbłądem.

I mam nową nazwę nurtu. "Armageddoniści" :P

Nie, nie widzę zagrożeń. Widzę pełno wędrowników i młodych instruktorów
którzy bez nadęcia i bez przerażenia w oczach chcą stawać się lepsi i
bratersko współpracować w harcerskim ruchu.

I wiesz, co, patrząc na moich wędrowników, wogóle nie widzę tego zagrożenia.
A ich nie przyciągnęły wyzwania intelektualnme i praca nad sobą. Oni tu
przyszli jak mieli 11 lat :)