[Czuwaj] Zmiany w prawie i trzeci nurt - podsumowanie dyskusji

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Wto, 13 Mar 2007, 07:47:47 CET

Użytkownik Michał Górecki <g00rek64 w gmail.com> napisał:

>Nie ma sensu ciągnąć dyskusji, bo i tak sobie nic - stare chłopy - nie
>udowodnimy, będziemy tylko tracić czas. No może nie do końca, bo udało mi
>się parę osób do pewnych spraw przekonać, parę skłonić do wyrażenia opinii
>na priv "myślę tak jak ty" (wbrew twierdzeniu Olka, że jestem sam w swoim
>myśleniu :)
>
>Ja coraz silniej widzę moje harcerskie przekonania i bardzo cieszę się, że
>powstała właśnie na trzecia droga na której się odnalazłem. Droga nawołująca
>do zmian w przeciwieństwie do harcerstwa betonowego, lecz w zgoła inny
> [...]

Michał ! Może jakiś trudno pojmujący jestem - nie mam pojęcia, na czym ta
twoja trzecia droga ma polegać. Zmiany w Prawie ? Czy poza "nie ulega
nałogom" zamiast "nie pije" padła jakaś propozycja ? Nowoczesność ? XXI wiek ?
 Co to oznacza konkretnie ? Nie wiem czy się zgadzam, czy nie bo na tym
poziomie ogólności nie ma o czym dyskutować. Jeszcze raz - konkretów trzeba.
Jeden punkt prawa (nowego:) zaproponuj. Podyskutujemy. Przykłady PH
przewijające się przez listę - w moim przekonaniu - nie tylko nie
wprowadzały zmian na lepsze, ale były ...nieprzekonujące :)
Zaproponuj jakąś zmianę, a będzie się do czego odnieść.
Może jednak odpiszesz przed Wielką Nocą
Andrzej.